Wednesday, December 8, 2010

berubah

Salam Maal Hijrah terlebih dahulu aku ucapkn..
Xpayah dsuruh, manusia mmg sering berubah..
Tapi sama ada ke arah positif or negatif..
Ckp psl perubahn..
Aku telah berubah sedikit sbyk..
Alhmdulillah aku tinggalkn dunia kejahilan dan mencari kebenaran..
Tapi, aku dpt rasakn usaha aku itu telah terhenti
Tiada penambah baikan lg..
Namun, aku bersyukur kerana aku tidak kembali jahil..
Setelah 1 perubahn yg aku laksanakan, aku cume maintain di situ
Tidak bersedia untuk melangkah lg, atau tidak jumpe panduannya..
Aku akan trus ditakuk ini kalo tdk mencuba..
Hidayah milik Allah yg perlu dcari bukan ditunggu...
Wassalam..

No comments:

Post a Comment

About Me

always annoy the others. i'm enjoy doing various things but obsess only to one kind of things. hold tight my Principe.